!délaboratoriet
TillväxtLabbet - bygg på kundupplevelsen
För företag som vill utveckla processer, team, kundupplevelse och boosta varumärket hållbart.

Bygg struktur som håller.
Ta nästa steg – väx med struktur och kultur.
Syfte: Utveckla processer, kultur, kundresor, varumärkesupplevelse.
Passar för: Etablerade bolag som vill växa vidare med kvalitet och riktning.
Syfte och mål
Låt kundupplevelsen styra
Vi sätter kundupplevelsen i centrum och lyfter varumärket till ny nivå.
Genom att säkerställa att företaget har en strategi och samsyn på hur varumärket ska synas, höras och efterlevas i alla sammanhang, bygger vi en kultur som känns i och utanför organisationen.
Vi tittar på vilka processer vi kan optimera, vilka sammanhang varumärket känns svagt och hur kundupplevelsen kan optimeras baserat på smärtpunkter, USP:ar och verktyg.Målet är att snabbt bygga ett starkare varumärke genom att synliggöra svaga punkter och aktivt bearbeta dem, samt lägga en process med bearbetning av action points för att bygga bort varje negativ kundupplevelse och hinder för att föra besökaren till lojal kund.
Process
Så arbetar vi tillsammans
Vi ska skapa utveckling av processer, kultur och kundupplevelse och går tillsammans igenom era utmaningar och målsättningar.
-
Workshop för stakeholders (3h)
-
Stakeholder-intervjuer 1:1
-
Handlingsplaner och uppföljning
Efter workshop och intervjuer sätter vi ihop handlingsplan och förslag för att optimera era processer, som ni kan applicera på er vardagliga rutin, anpassat till varje team.
Resurser
Din investering
Leveranstid: ca 4 veckor.
Pris: från 35 000 kr exkl. moms
Tillval: kundintervjuer, medarbetarworkshop, konverteringsoptimering.
Vi hjälper dig!
Är du redo att skapa tillväxt tillsammans med oss?
“Jag fick nya insikter och kunskap för att välja en bättre kommunikationsmix.
Att gå en kurs med flera delar passade mig perfekt."
Malin Jakobsson, VD Dalsspira Mejeri
“Att vara med på en workshop hos Idélaboratoriet ger skaparglädje och ny kunskap. Jag vill bara skapa mer och mer!"
Frida Cottin, Konsult
"Våra kunder upplever en professionell marknadsföring i alla våra kanaler. Vi har fått ökat kundflöde och ökad omsättning."
Benny Eriksson, VD Växtvård AB



